środa, 3 kwietnia 2013

"Niall" cz.3

   Następnego dnia wstałaś o 9:00,za oknem byla piekna  pogoda.Wstałaś i poszłaś pod prysznic zajęło ci to z 10 mni.,ubrałaś się ,zrobiłaś lekki  makijaż i zeszłaś na dół robić śniadanie.Zastałaś tan (I.T.P.)ona wstała wcześniej i już smarowała kromki chleba. Po śniadaniu oczywiście ty musiałaś sprzątac bo twoja mama wyjechała na tydzien gdzies z Tomem.(I.T.P.) uciekła na góre "stroić" sie na spotkanie z chlopcami.
TY:(I.T.P.)-Szybciej!!!!!!
(I.T.P)-Juz ide ,ide!!
   (I.T.P) zeszła na dół i powędrowałyście w stronę domu 1D.Chlopcy sie z wami przywitali .Gdy weszłyście do mieszkania zobaczyłyście totalny bajzel.
TY:Boże coza bałagna nie mozecie sobie posprzatać świnie z was .
Z:No troche nabałaganiliśmy.
TY:Troche????!!!!
   (I.T.P) poszła do kuchni zrobic chlopakom śniadanie  a ty pomoglas im posprzątac.Gdy skończyliście  chlopcy usiedli i zaczęli jeść pyszne jajka na bekonie.
Lou: A wy nie jecie ?
TY:Nie jadyłśmy juz śniadanie.
Z:No to co tak stoicie siadajcie.
     W trakcie jedzenia Liam zaproponował grę w butelkę na rozbieranego. Wszyscy sie zgodzili oprócz was,nie bylyście co do tej gry za bardzo przekonane .
TY:Może ja sobie odpuszczę ?!
(I.T.P.)-Ja też.
L:Dlaczego przeciez to tylko zabawa -powiedział.
   Po długich namowach zgodziłyście sie .Wstaliście od stołu,posprzątaliście po posiłku i usiadliście w kółku na podłodze w salonie.
Z:No dobra to ja zaczynam -Powiedział kręcąc butelką ,padło na Harry'ego.
H:Okejj no to co mam robić striptiz?-powiedział ściagając koszulkę i odsłaniając swój mocno zarysowany tors.
TY:No dobra teraz ja kręcę ,tym razem padło na twoją przyjaciółkę .
(I.T.P)-Ja ciebie chyba zabije !Mam sie tu rozbierać ? Po co ja sie na to godziłam?
H:No dawaj chce w końcu zobaczyć te twoje.....  nie skończył bo mu przerwałaś
TY:(I.T.P.)-Przecież masz pasek przy spodniach.
(I.T.P)-A no tak .
H:Oooo szkoda już myślałem ze...znowu nie skonczyl tym razem przerwał mu Liam.
L:Dobra koniec tej gadaniny teraz ja!
    Padło na Nialla.
N:Kurwa  znowu ja ??-powiedział ściagając koszulkę .Śmiesznie teraz wyglądał siedząc w samej czapce i butach.
Lou:No to teraz ja .-powiedział
    Padło na ciebie
TY:Fuck !-krzyknęłaś łykając wodę ,którą wcześniej przyniosłaś.Nie mam podkoszulki !!!

H:Ściągaj  koszulkę ! -powiedział uradowany Harry .
TY:Haahahaha ale śmieszne -powiedzialaś ściągaąc koszulkę i odsłaniając swoje dość duze piersi .Siedziałąś teraz w staniku.
H:Oooo kurwa ! powiedział .
    Miałaś juz wziąć do ręki butelkę gdy przyjaciel Nialla nie wytrzymał i.....Wszyscy wybuchnęli śmiechem oczywiście oprócz ciebie nie chciałaś zranic chlopaka .Wiedziałas ze to sie tak skonczy !Niall robiąc sie okropnie czerwony wstał i wyszedł z pokoju .
TY:N o to gra skończona !-wstałaś i chciałaś wybiec za blondynem .
(I.T.P.)-Ej zaczekaj !
TY-Co jest?
(I.T.P.)-Ubierz sie ! -powiedziała  śmiejąc sie z ciebie a ty wziełaś bluzke i założyłąś ja idąc juz do Nialla
TY:Ej co jest?
N:Nic (T.I) posłuchaj od dłuższego czasu cos do ciebie czułem ale teraz to sie zmieniło w cos mocniejszego nie dlatego ,że  zdjęłaś tą koszulke tylko ale za kazdym razem jak cie spotykałem to serce strasznie mi waliło i robiłem z siebie idiote.Zakochałem sie w tobie .
TY:Ooo Niall to tkie słodkie .Ja czułąm to samo tylko nie wiedzialam jak ci to powiedziec w sumie dobrze sie stało bo żadne z nas nie odazylo by sie tego wyznać -powiedziałaś  z chlopak czule pocałował cie w usta.Pózniej Niall odprowadził cie do domu ale nie mogąc sie z  nim rzstac zaprosłaś go do siebie i dlugo u ciebie jeszcze  siedział w miedzy czasie zaproponował zeby jutro isc na basen pozniej sie pozgnaliscie i chlopak wroził poznym wieczorem do domu.




I jak wam sie podoba nastepna czesc znów  przepraszam za błedy ale juz ich nie sprawdzałam opinie piszcie w komentarzach CZYTASZ-KOMENTUJESZ:)

6 komentarzy:

  1. świetny supperr Niall soe podniecił hahaha wenki zycze i nie moge sie doczekac nastepnej części:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest takie epickie ...yhymm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz. :3
    Tłumaczenia Nialla są epickie. ^^

    (www.kill-meplease.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny! :D

    zapraszam do mnie http://one69direction69.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć :)
    zostałaś nominowana do libster awards, gratuluję :)
    szczegóły znajdziesz tutaj http://one69direction69.blogspot.com/

    pozdrawiam i przy okazji czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń