wtorek, 2 kwietnia 2013

"Niall"cz.2

  N:Nie -krzyknął blondyn a wszyscy popatrzyli se na niego jak na idiote.
  TY:Ale mama bedzie sie martwiła.
  Z:No to zadzwon i powiedz ,ze bedziecie pozniej.
 Po chwili w pokoju rozległ sie twn sam dzwiek co w Nados.
 TY:To mama, halo?
 M:Gdzie jestescie ?
 TY:U znajomych bedziemy kolo dziesiątaj pa
 N:Chodzcie  zagramy w twistera.
     Rozłożyliście planszę i po chwili wszyscy a byliście juz zaplątani nagle Niall upadł  na ciebie i przez przypadek pocałował cie prosto w usta .Speszyłaś sie ,wstałas i powiedziałaś chlopakom ,że teraz to na prawde musicie juz isc .Pożegnałyście się i ruszyłyście w stronę domu.Po drodze dużo myślałaś o tym ci sie stało spodobało ci sie to i chyba zaczynałaś czuś cos do tego słodziaka,miałaś dziwne motyle w brzuchu Doszłyście juz do domu ,poszłaś sie umyć i położylaś sie pod cieplutką kołdrę.Układałaś sie juz do smu gdy zbudził cie sms ,był on od Nialla "Przepraszam ,ze cię budze spotkajmy sie jutro o 10 w parku dobranoc całuję Niall".Odpisałaś mu i cała w skowronkach poszłaś spać .Obudziłaś sie o 9 .Poszłaś pod przysznic ,ubrałaś się i zrobiłaś delikatny makijaż. Była juz 10 ,do parku było 10 minut drogi.Gdy dotarłaś ,usiadłaś na ławce ,Nialla nie było .
TY:Spóżniłam sie -mruknęłaś pod nosem.
N:Nie nie spożniłaś -powiedział chlopak wychylając glowę z za twoich pleców.
TY:Jestes myślałam ,ze juz poszedłeś
N:Miałbym cie zostawic ?-uśmiechnął sie
TY:To ..po co mnie tu ściąnąłeś?
N:Po nic  jak wyszłaś wczoraj to juz zacząłem tęsknić .
  Rozglądałaś sie po parku i zobaczyłąś na stoisku z gazetami  gazetę ze zdjęciem na którym bylaś ty i Niall był też napis "Czy to nowa dziewczyna Nialla?".Wstałaś z ławki i poszłaś zapłacić za gazetę.
TY:Patrz co tu napisali!
N:Widzę oni tak zawsze zrobią zdjęcie i robią wielką sensację .Ale nie jesteś zła?
TY:Nie,nie ...
   Zapadła niezręczna cisza ,ale on ją przerwał
N:Moze pójdziemy do wesołego miasteczka?
TY:To świetny pomysł dawno nie bylam.
  Już po chwili dotarliście na miejsce ,Niall kupił biletyi ruszyliście .
N:Dobra chodz idziemu na tamtą -móił pokazując najwyzszą karuzele .
TY:Co zwariowałeś ??Ja nie ide .
N:Przestań idziemy.!!
   Po spędzonym dniu  z Niallem blizej go poznalas i spodobał ci sie .Odprowadził cie do domu póżnym wieczorem   pożegnałaś sie z nim poprzez przytulenie a on cmoknął cie w policzek  .Weszłaś do mieszkania i zawlokłaś sie na swoje lóżko .
Oczami Nialla
 Podoba mi sie (T.I.),nie wiem jak jej to powiedziec nie chce naciskać bo nie wiem czy ona cos do mnie czuje .Dzisiaj bylo super przuglądala sie mi i patrzyla na mnie inaczej niz na innych wiec moze cos z tego będzie .


 Macie kolejną czesc z góry przepraszam za błedy i troche krotki ten imagin ale nie mialam za bardzo czasu .Prosze piszcie czy wam sie podoba i czy mam go dalej pisac .


  


4 komentarze: